Paralela 45: Spania este destinaţia externă „vedetă“, cererea pentru vacanţe a crescut cu 60% în T1

Autor: Mirabela Tiron 09.05.2017

Paralela 45, una din cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, a finalizat primul trimestru cu afaceri mai mari cu circa 30% faţă de perioada si­mi­la­ră a anului tre­cut, potrivit lui Alin Bur­cea, proprietarul companiei.

„Am vândut mai multe vacanţe în pri­mul trimestru, respectiv în perioada de early booking (rezervări timpurii, când se acordă discounturi - n.red.). Se simte că au fost majorate salariile unor anu­mitor categorii de angajaţi, consu­mul a crescut şi se vede şi în turism. Şi pe cor­porate se simte că businessul merge mai bine“, a declarat pentru ZF Alin Burcea.

Agenţia de turism Paralela 45 (brandul Paralela 45 şi brandul Chicco) a finalizat cu afaceri de 44 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 6% faţă de anul anterior. „Pentru acest an esti­măm o creştere cu 12% pe tot anul. Avem chartere spre Portugalia, Croaţia, spre Spania, Grecia, Turcia, estimăm că vom vinde 100.000 de pachete pe chartere în total.“