Apetitul pentru Digi arată că sunt bani pentru bursă, dar care ies doar la listările mari. „Deşi foarte mult din supra­subscrierea de 24 de ori nu este reală, interesul pentru oferta DIGI a fost unul extrem de ridicat.“

Autor: Liviu Popescu 09.05.2017
Suprasubscrierea de 24 de ori în total pe tranşa de retail în oferta de vânzare de acţiuni Digi indică faptul că sunt bani de investit în acţiuni, însă foarte mulţi din cei care îi deţin nu au curaj să tranzacţioneze în mod activ la BVB şi preferă doar listările mari, consideră brokerii. Ofertele de subscriere cumulau ieri 4,3 mld. lei.
 
„Deşi foarte mult din supra­subscrierea de 24 de ori nu este reală, interesul pentru oferta DIGI a fost unul extrem de ridicat“, explică Nicu Grigoraş, director de tranzacţionare la Intercapital. Simion Tihon, broker la Prime Transaction, spune că supra­subscrierea record de pe tranşa de retail (nu au mai fost oferte în care să fie un interes de atâtea ori mai mare) are conotaţii polivalente.