Grecii care aduc Nike în România vor să dezvolte o reţea de magazine pentru sportivii de performanţă

Autor: Cristina Bellu 10.05.2017

Piaţa echipamentelor sportive din România, care include vânzările de biciclete, echipamente, încălţări şi haine, are o valoare de 850 mil. euro.



GrupuL grec FF Group, prezent pe piaţa locală cu mai multe branduri şi concepte de magazine, a investit 700.000 de euro în Sport Loft, un nou concept de magazin de sport, dedicat sportivilor de performanţă şi tuturor celor care practică sportul în mod activ. „Acest concept marchează o nouă eră pentru toţi sportivii care urmăresc performanţa. (...) În următorii trei ani, FF Group va dezvolta o reţea extinsă de magazine Sport Loft în România, Grecia, Bulgaria şi Cipru, iar în luna iunie este programată lansarea platformei www.sport-loft.com“, a spus Cristian Beznoska, CEO al FF Group Romania. Reprezentanţii companiei nu au dat informaţii privind dimensiunea reţelei de magazine. Magazinul deschis în incinta Băneasa Shopping City se întinde pe o suprafaţă de 600 de metri pătraţi şi comercializează echipamente sportive pentru alergare, baschet, fotbal, antrenament şi tenis ale brandurilor internaţionale de top precum Nike, Jordan, Adidas, Asics, New Balance, Under Armor, Saucony, Mizuno sau Reebook.