Frufru, brandul sub care Good People comercializează alimente, a avut în 2016 afaceri de 22,5 mil. lei cu un profit de 50.000 lei

Autor: Dan Grigore Ivan 10.05.2017

Frufru, brandul sub care compania Good People comercializează o gamă mai largă de alimente, a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 22,5 milioane lei, faţă de 17,5 milioane lei anul precedent. Profitul companiei s-a cifrat în exerciţiul financiar 2016 la aproximativ 50.000 lei, faţă de 448.000 lei în 2015, conform situaţiilor financiare publicate de Good People. Compania avea la sfârşitul anului trecut un număr mediu de 83 de angajaţi, mai mult cu 20 decât situaţia din 2016, iar cheltuielile cu salariile în 2016 au crescut cu 76% faţă de anul precedent, până la 2,19 milioane lei. În luna iunie, au fost puse la tranzacţionare pe piaţa alternativă de capital AeRO obligaţiuni Good People (FRU 21) în valoare de 4,56 milioane lei, pe o perioadă de cinci ani, cu o dobândă fixă de 9% pe an, plătibilă trimestrial.