The Body Shop: Anul a început neobişnuit de bine şi pentru prima oară vedem influenţa pozitivă a majorării veniturilor mici şi medii

Autor: Cristina Roşca 10.05.2017
Lanţul de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezent pe piaţa locală de circa 18 ani, şi-a bugetat pentru acest an un avans al businessului de două cifre, cea mai puternică creştere a ultimilor ani.
 
Cifra de afaceri a reţelei de opt magazine se va situa în jurul valorii de 6 mil. lei, aproape de maximul istoric obţinut în 2008, ultimul an de boom economic, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie.
 
„În 2016 cifra de afaceri a The Body Shop a crescut cu 6,7% compa­rativ cu anul precedent, reţelei de maga­zine alăturându-i-se din trimes­trul patru un nou magazin deschis în Iulius Mall Cluj-Napoca. Estimăm că în anul 2017 creşterea procentuală a cifrei de afaceri faţă de anul prece­dent va fi de două cifre”, spune Dana Tu­do­­­rache, unul dintre cei mai lon­gevivi ma­na­geri locali, care con­duce ope­raţiunile The Body Shop de la intra­rea companiei pe piaţa locală. Com­pania Ginkgo Romania, care operea­ză magazinele The Body Shop, a încheiat anul 2015, ultimul pentru care există date publice, cu afaceri de 5,2 mil. lei.