The Body Shop: Anul a început neobişnuit de bine şi pentru prima oară vedem influenţa pozitivă a majorării veniturilor mici şi medii
Autor:
Cristina Roşca
10.05.2017
Lanţul de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezent pe piaţa locală de circa 18 ani, şi-a bugetat pentru acest an un avans al businessului de două cifre, cea mai puternică creştere a ultimilor ani.
Cifra de afaceri a reţelei de opt magazine se va situa în jurul valorii de 6 mil. lei, aproape de maximul istoric obţinut în 2008, ultimul an de boom economic, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie.
„În 2016 cifra de afaceri a The Body Shop a crescut cu 6,7% comparativ cu anul precedent, reţelei de magazine alăturându-i-se din trimestrul patru un nou magazin deschis în Iulius Mall Cluj-Napoca. Estimăm că în anul 2017 creşterea procentuală a cifrei de afaceri faţă de anul precedent va fi de două cifre”, spune Dana Tudorache, unul dintre cei mai longevivi manageri locali, care conduce operaţiunile The Body Shop de la intrarea companiei pe piaţa locală. Compania Ginkgo Romania, care operează magazinele The Body Shop, a încheiat anul 2015, ultimul pentru care există date publice, cu afaceri de 5,2 mil. lei.