Magazinul online de parfumuri şi cosmetice aoro.ro, cu vânzări de 18 mil. euro în 2016, devine notino.ro

Autor: Ioana Nita 10.05.2017
Retailerul online Aoro, parte a grupului ceh Notino, specializat în comercializarea de produse de înfrumuseţare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% în plus faţă de 2015, potrivit reprezentanţilor grupului. La nivel global, Notino, grup fondat în urmă cu 13 ani de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec, cu prezenţă în 15 ţări din Europa plus SUA, a realizat afaceri de 220 milioane de euro. În România grupul ceh a lansat magazinul online aoro.ro în 2009. Magazinul îşi va schimba numele în „Aoro by Notino”, urmând ca în următoarele luni să devină www.notino.ro.  Schimbarea numelui face parte din strategia grupului de a redenumi toate magazinele online deţinute pe diferite pieţe sub brandul Notino, pentru a creşte notorietatea la nivel internaţional. Decizia a fost luată de managementul grupului la finalului anului trecut, procesul de rebranding începând atunci în Cehia, Germania şi Austria, şi continuând anul acesta cu pieţe cheie, inclusiv România. Grupul are aproximativ 60.000 de parfumuri, produse cosmetice şi produse de îngrijire originale mereu pe stoc, din care 55.000 sunt alocate pentru România.