FF Group: Intenţionăm să deschidem 4-6 magazine Sport Loft pentru sportivii de performanţă în următorii trei ani

Autor: Cristina Roşca 15.05.2017

Grupul grec FF Group este cel care adu­ce pe piaţa locală branduri precum Nike sau Con­verse, având în portofoliu mai multe bran­duri şi concepte de magazine. Cu o reţea de peste 30 de magazine şi afaceri de 150 mil. lei, com­pa­nia este unul dintre cei mai mari ju­că­tori de pe piaţa de echipamente sportive din România. Cel mai recent pariu al grupului prezent local de mai bine de două decenii este Sport Loft, un lanţ de magazine dedicat sportivilor de performanţă. Primul magazin sub acest con­cept a fost deschis în România, în mallul Bănea­sa Shopping City din Capitală, iar gru­pul anunţă planuri pentru 4-6 unităţi în următorii trei ani. „Am ales să mergem în Băneasa Shop­ping City pentru că este unul dintre centrele co­mer­ciale unde magazinele noastre perfor­mea­ză cel mai bine. Reţeaua de magazine (Sport Loft, n.red.) va fi dezvoltată în funcţie de planul fiecărei ţări din grup. În România in­tenţionăm să deschidem între patru şi şase ma­gazine Sport Loft în următorii trei ani“, spu­ne Mălina Soare, marketing manager FF Group.