Lanţul Belladonna repoziţionează 26 de farmacii sub un brand low-cost. „Vrem să ajungem la segmentul de clienţi pentru care preţul este factorul principal în achiziţie.“

Autor: Mirabela Tiron 24.05.2017

Lanţul de farmacii Belladonna, controlat de antre­prenorii români Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a repoziţionat 11 farmacii din propria reţea sub un nou brand „low-cost“ lansat, Farmacia 1, urmând ca până la final de an să opereze 26 de farmacii sub acest nume.

„Vrem să atingem segmentul de populaţie pentru care preţul este factorul principal în achiziţie. În portofoliu vom avea cu predominanţă medicamente ale producătorilor de pe piaţa locală“, a declarat Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna.

Lanţul de farmacii a avut vânzări de circa 220 de milioane de lei anul trecut, nivel similar cu cel din anul anterior.