Robo-consultanţii se bat cu Wall Street-ul pe clienţi bogaţi

Autor: Catalina Apostoiu 26.05.2017
Citigroup nu crede că clienţii săi mai bogaţi vor renunţa la administratorii de fonduri în favoarea robo-consultanţilor, însă Betterment pariază că poate demonstra contrariul, scrie Bloomberg. Betterment, cel mai mare dintre startup-urile independente de consultanţă digitală care au apărut după criza financiară din 2008, şi-a refăcut întregul brand. Schimbarea de strategie este menită să atragă mai mulţi clienţi bogaţi care devin conştienţi de această opţiune. De asemenea, nu este nicio coincidenţă faptul că mişcarea Betterment vine în condiţiile în care jucători mai tradiţionali ca Vanguard, Charles Schwab şi chiar şi JPMorgan Chase încep să folosească mai multă tehnologie atunci când oferă servicii de investiţii. Deşi CEO-ul JPMorgan Jamie Dimon nu a precizat cât a investit banca sa în crearea propriului robo-consultant, acesta a declarat totuşi că aproximativ 600 milioane de dolari au fost alocaţi unor soluţii fintech şi că tehnologia este o parte extrem de importantă a strategiilor viitoare ale companiei.