Compania de logistică Pall-Ex şi-a majorat businessul cu 30% în 2016. „FMCG-ul rămâne printre cele mai active sectoare în ceea ce priveşte cererea pentru servicii de logistică şi transport.“

Autor: Mădălina Dediu Panaete 02.06.2017

Compania de logistică Pall-Ex România a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de circa 3,5 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, conform calculelor ZF pe baza informaţiilor furnizate de companie.

„Majorarea cifrei de afaceri a fost deter­mi­nată de câştigarea de clienţi noi, care au ales ser­viciile Pall-Ex pentru a-şi optimiza cos­tu­rile. Ne referim la producă­tori, retaileri, im­portatori şi distri­bu­i­tori, firme de lo­gistică şi transport“, a declarat Da­nor Ionescu, CEO al Pall-Ex Ro­mânia.

Pall-Ex este un serviciu de curierat de marfă paletizată lansat pe piaţa locală la 1 de­cem­brie 2011, prin intermediul Pall-Ex România, care deţine franciza pe plan local. Serviciul din Europa de Vest s-a extins în mai multe ţări, precum Marea Britanie, Spania, Franţa, Italia, Polonia şi România.