Call-center-ul irlandez Voxpro, care lucrează pentru americanii de la Airbnb, îşi caută viitorii angajaţi în metroul din Capitală. „Am postat afişe în circa 100 de locaţii.“

Autor: Simona Tatu 15.06.2017

Metroul nu este singurul „canal“ pe care grupul a început recrutarea a 150 de angajaţi.



Call-center-ul irlandez Voxpro, printre ai cărui principali clienţi se numără platforma americană Airbnb, prin intermediul căreia pot fi închiriate locuinţe direct de la proprietari, a început campania de recrutare pentru 150 de oameni care vor fi angajaţi în biroul din Bucureşti.

„Campania de recrutare de la metrou se întinde pe câteva luni şi am postat afişe în circa 100 de locaţii. Pe lângă campania de la metrou, recrutăm prin site-ul propriu, prin intermediul recomandărilor interne, dar şi prin canale de socializare Facebook şi LinkedIn şi prin intermediul site-ului de recrutare Hipo“, a declarat pentru ZF Dave McCadden, directorul global de comunicare al Voxpro.

Până în acest moment, oficialii Voxpro nu au dorit să precizeze care este numărul aplicanţilor.