Magazinele Braiconf contribuie cu aproape o treime la afacere. „Ideal este ca retailul să fie majoritar“

Autor: Cristina Rosca 16.06.2017

În urmă cu circa un an producţia în sistem lohn avea o pondere de 80% în business, pe când retailul propriu aducea 20% din încasările companiei.

Producătorul local de cămăşi Braiconf, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti, cu o istorie de 67 de ani, are momentan 16 magazine proprii şi vrea să mai deschidă două în acest an şi încă unul în primul trimestru din 2018.

„Momentan, retailul propriu (re­ţea­ua de magazine - n. red.) contri­buie cu 30% la totalul businessului, pe când pro­ducţia în sistem de lohn aduce 70%. În urmă cu circa un an raportul era 20-80%, iar idealul este ca retailul să ajungă majoritar, să se inverseze ponderile“, spune Raluca Găleată, director de mar­keting în cadrul companiei. Ea spune că Brai­conf Brăila produce pentru retaileri inter­naţionali poziţionaţi pe segmentul pre­mium, însă nu înaintează nume din cauza contractelor de confidenţialitate. Totuşi, preţul plătit de un retailer pentru lohn este foarte mic, astfel că valoarea adăugată este pe măsură.