O antreprenoare din Târgu Mureş a investit 20.000 de euro într-o platformă de mobilier premium

Autor: Laurentiu Cotu 27.06.2017
„Vânzările online de produse Home&Living presupun o marjă de profit care merge până la 35%“.

Antreprenoarea Simona Mărginean din Târgu Mureş, care a fost timp de peste 10 ani marketing manager în cadrul companiei Daw Benţa România, producătorul vopselei Caparol, a pus anul trecut bazele unei platforme online, care furnizează servicii de marketing şi vânzare producătorilor români de mobiler premium. Până în prezent, platforma de produse Home&Living Homeproduct a câştigat contracte cu companii precum MobilaDalin, Abies, Montana, BucinMob, dar şi cu alţi producători mai puţin cunoscuţi. „În ultimii 15 ani, lucrând pentru companii din piaţa de construcţii, materiale de finisaj şi amenajări interioare, am fost mereu în contact cu produse şi branduri extraordinare, care, din păcate, nu pot fi găsite prea uşor. Investiţia a fost de aproximativ 20.000 de euro, majoritatea banilor fiind alocaţi dezvoltării platformei online şi a conceptului Homeproduct, care a fost înregistrat şi la OSIM“, a spus Simona Mărginean, fondatorul platformei Homeproduct, precizând că vânzările online de produse Home& Living presupun o marjă de profit care merge până la 35%. Antreprenoarea din Mureş spune că platforma Homeproduct este atât un exerciţiu de marketing online, prin care sunt promovate brandul şi produsele producătorului, cât şi unul comercial.