Platforma Glami.ro estimează că va genera venituri de 4 milioane de euro pentru retailerii locali de modă
Autor:
Ioana Nita
27.06.2017
Compania Fashion Inspiration Group, de origine cehă, a lansat săptămâna trecută şi în România platforma online glami.ro dedicată retailerilor de modă, prin intermediul căreia aceştia şi-ar putea creşte vânzările locale agregate cu circa 4 mil. euro în decurs de un an - până la jumătatea anului viitor. Platforma este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă. „Până la sfârşitul anului, am previzionat venituri pentru partenerii noştri de până la 2 mil. euro. Exponenţial, ne dorim să dublăm, poate chiar să triplăm această cifră până la sfârşitul trimestrului al doilea din 2018“, a declarat pentru ZF Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România. Platforma Glami.ro este practic un nou canal de promovare în mediul online pentru brandurile şi retailerii de fashion, acestea putând accesa astfel o serie de clienţi noi. „Glami conectează pasionaţii de fashion cu brandurile de modă. Este o platformă în care «shopping-ul» online instant se împleteşte cu conţinutul editorial inspiraţional, publicat direct pe site şi pe canale «social media» dedicate. Mizăm pe atragerea celor mai bune oferte de la branduri de modă pe care românii le cunosc, cât şi de la branduri cu potenţial, cunoscute mai mult în afara României“, a completat ea.