Cei mai mari zece operatori de call-centere au avut afaceri de 900 mil. lei şi 10.000 de angajaţi anul trecut

Autor: Mihaela Pascari 07.07.2017

Cele mai mari zece companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de aproape 900 de milioane de lei (peste 196 mil. euro) şi au împreună circa 10.000 de angajaţi, arată datele de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.

Principalii jucători din piaţa de call-center estimează pentru următoarea perioadă o creştere a pieţei şi a ofertei de muncă.

„Toate semnele indică o creştere a acestei pieţe, tot mai multe companii internaţionale deschid centre de suport în România sau se îndreaptă spre colaborări cu call-centere din ţară. România îşi consolidează poziţia pe piaţa de outsourcing datorită eficienţei angajaţilor, care deţin mixul potrivit de competenţe, costurilor competitive cu forţa de muncă, dar şi datorită poziţiei geografice“, a spus Cosmin Raducu Efrim, directorul general în cadrul operatorului local de servicii call-center Global Remote Services (GRS).