Patru antreprenori au ajuns la afaceri de 3,7 mil. lei din promovarea medicamentelor către medici şi farmacişti

Autor: Georgiana Mihalache 10.07.2017
Compania Pharmalink, înfiinţată în 2013 şi specializată în servicii de promovare medicală, a terminat anul trecut cu afaceri de 3,7 milioane de lei anul trecut, în creştere cu 37% faţă de 2015. „În 2017 estimăm o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro din prestările de servicii de promovare medicală şi telemarketing (promovarea prin telefon a produselor – n.r.), cu 50% mai mult faţă de 2016, iar vânzările generate de produsele promovate de echipele Pharmalink sunt estimate să ajungă la 4,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere cu 80% a vânzărilor faţă de anul 2016“, a spus pentru ZF Octavian Iacob, cofondator şi CEO al Pharmalink. Acesta a pus bazele companiei alături de alţi trei antreprenori în urmă cu patru ani, iar înainte de înfiinţarea Pharmalink a fost directorul executiv al distribuitorului ADM Farm, dar şi al Farmexpert. Octavian Iacob spune că piaţa pe care activează are potenţial de creştere, dar există şi multe provocări şi nevoi legislative. „Anul 2016 a fost un an cu multe provocări, ca toţi ceilalţi de la înfiinţarea companiei. A fost anul de 15%, aşa cum l-am numit intern, şi asta pentru că am avut un obiectiv îndrăzneţ, şi anume atingerea cotei de piaţă de 15% pe cele mai importante segmente în care activăm“, a mai spus Iacob.