Angst vrea să deschisă magazine proprii de specialitate

Autor: Roana Rotaru 10.07.2017

Grupul Angst vrea să deschidă 2-3 magazine proprii, de specialitate, şi caută spaţii pe care le poate închiria în acest sens, a spus Sorin Minea, directorul general al grupului de firme.

„Vreau să îmi deschid 2-3 magazine de specialitate cu produse dintr-o  gamă ceva mai exclusivă cu produse din materii prime mai bune şi fără aditivi. Eu acum caut spaţii pe care să le pot închiria. Pot să deschid magazine într-o lună dacă găsesc ceva care să îmi convină ca localizare, spaţiu şi preţ. Dacă nu, pe la sfârşitul verii.  Îmi doresc un preţ atractiv al chiriei. Nu o să arunc banii pe chirie mai mult decât pot câştiga“, a spus el.

Anul trecut, grupul de firme Angst a înregistrat o creştere a vânzărilor totale de cel puţin 15%, ajungând la o cifră de afaceri consolidată de 30 mil. euro.

„Produc între 13 şi 18 tone de mezeluri pe zi, mâncare vând în jur de 4 tone pe zi, iar lapte circa 2 tone. În total ajung la o producţie de 25-30 de tone de produs finit pe zi, din care 75% merg către retail, 15-20% câtre HoReCa, iar restul vând la export în Grecia, Bulgaria, Spania, Italia, unde prind oportunităţi. Nu sunt mare exportator că am termene de valabilitate relativ scurte“, a spus Minea.

Grupul de firme Angst a avut peste 20 de magazine alimentare proprii de tip super­market, în Bucureşti şi în împrejurimi până în 2014, când grupul a decis să vândă magazinele retailerului Mega Image, la trei luni după ce a ieşit de sub franciza Carrefour.

Compania mamă Angst Ro a fost înfiinţată în anul 1990 de Sorin Minea şi elveţianul Urs Angst. În prezent compania este deţinută de Sorin şi Ludmila Minea, potrivit datelor publice.