Start-up-ul local care detectează cancerul de piele prin aplicaţia mobilă SkinVision: Vrem să atragem o finanţare de 10 mil. euro
Autori:
Ioana Nita
,
Ştefan Stan
11.07.2017
SkinVision, start-up-ul românesc care a dezvoltat o aplicaţie mobilă pentru detecţia timpurie a cancerului de piele, ţinteşte să atragă la începutul anului viitor o investiţie de 10 milioane de euro care să îi permită să continue cercetarea-dezvoltarea, precum şi să-şi extindă echipa şi businessul pe alte pieţe din Europa, unde nu este deja prezent. De la înfiinţare şi până acum, start-up-ul a atras în total peste 6,3 milioane de euro de la o serie de fonduri de investiţii. „Primele runde de finanţare le-am obţinut în perioada 2011- 50.000 euro Seed Money şi 300.000 euro de la fondul de investiţii olandez PHS (Personal Health Solutions – n. red.). Apoi au urmat alte finanţări, de 1,5 mil. euro şi 3 mil. de euro de la PHS în 2013, respectiv Leo Pharma (fond de investiţii din Danemarca – n. red.) în 2015, iar în mai anul acesta am atras o nouă investiţie de 1,5 milioane de euro din partea celor două fonduri”, a declarat pentru ZF Mircea Popa, cofondator al SkinVision, împreună cu Victor Anastasiu. Cei doi au înfiinţat start-up-ul în 2011, iar odată cu investiţia de 1,5 milioane de euro primită din partea PHS în 2012, acesta şi-a mutat sediul central în Amsterdam, Olanda, echipa de cercetare-dezvoltare rămânând însă în România.