UniCredit vrea să mute 80% din transferurile de bani de la ghişeu la ATM
Autor:
Simona Tatu
12.07.2017
UniCredit Bank, a cincea bancă locală după active, vrea să transfere 80% din tranzacţiile de la ghişeu la bancomate şi multifuncţionale de tipul non-stop banking (BNA) prin intermediul unui serviciu în parteneriat cu MoneyGram.
Cu ajutorul acestui serviciu atât clienţii, cât şi nonclienţii UniCredit pot primi bani din afara ţării şi îi pot retrage de la orice ATM sau multifunctional non-stop banking UniCredit. Serviciul este disponibil 24 de ore din 7, iar clienţii care nu au card de debit Unicredit şi vor să beneficieze de acesta trebuie să mergă la orice sucursală a băncii pentru a primi un QR cod de autentificare.
„Cu ajutorul acestui serviciu acoperim practic toată plaja de clienţi. Ne aşteptăm ca 80% din tranzacţii să se mute de la casierie către acest serviciu, pentru că este mult mai uşor şi rapid. În plus, un alt motiv pentru care ne aşteptăm ca majoritatea clienţilor să folosească Cash2ATM este disponibilitatea de 24 de ore din 7 a serviciului“, a spus Sorin Drăgulin, head of retail banking products, în cardul UniCredit Bank.