UniCredit vrea să mute 80% din transferurile de bani de la ghişeu la ATM

Autor: Simona Tatu 12.07.2017
UniCredit Bank, a cincea bancă locală după active, vrea să transfere 80% din tran­zac­ţiile de la ghişeu la bancomate şi multi­func­ţionale de tipul non-stop banking (BNA) prin intermediul unui serviciu în par­teneriat cu MoneyGram. Cu ajutorul acestui ser­viciu atât clienţii, cât şi nonclienţii UniCredit pot primi bani din afara ţării şi îi pot retrage de la orice ATM sau multi­func­tional non-stop banking UniCredit. Serviciul este disponibil 24 de ore din 7, iar clienţii care nu au card de debit Unicredit şi vor să beneficieze de acesta trebuie să mergă la orice sucursală a băncii pentru a primi un QR cod de autentificare. „Cu ajutorul acestui serviciu acoperim practic toată plaja de clienţi. Ne aşteptăm ca 80% din tranzacţii să se mute de la casie­rie către acest serviciu, pentru că este mult mai uşor şi rapid. În plus, un alt motiv pentru care ne aşteptăm ca majoritatea clienţilor să folosească Cash2ATM este disponibilitatea de 24 de ore din 7 a serviciului“, a spus Sorin Drăgulin, head of retail banking products, în cardul UniCredit Bank.