Producătorul de cosmetice Farmec continuă expansiunea în retail după ce a vândut produse de 1 milion de euro în propriile magazine în S1

Autor: Roxana Rosu 20.07.2017

Producătorul român de cosme­ti­ce Far­mec a înregistrat vânzări de peste un mi­lion de euro prin reţeaua de magazine pro­prii în primele şase luni, după ce au fost des­chise în acest an opt spaţii noi marca Gero­vital şi are în plan con­tinuarea extinderii. În prezent, compania deţine în total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele 8 magazine Farmec se află în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timi­şoa­ra. Gerovital este prezent prin maga­zi­ne­le de brand în Bucureşti (3 maga­zine), Con­stanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Cra­io­­va, Ploieşti, Suceava, Iaşi şi Piatra-Neamţ. „Valoarea vânzărilor în magazinele de brand confirmă faptul că românii apre­ciază aceste spaţii unde, pe lângă pro­­duse cos­me­ti­ce, li se oferă şi con­si­lie­re gratuită. Anul acesta, am extins reţea­ua de magazine pro­prii cu 8 noi spaţii Gerovital. Până la finalul anului, urmea­ză să deschidem noi ma­gazine“, a decla­rat Valentin Peter, busi­ness develop­ment manager în cadrul Farmec. Magazinele Gerovital sunt ampla­sa­te în malluri, în timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate în zonele cen­trale ale oraşelor, dar în afara centrelor co­­merciale. Din magazinele Gerovital pot fi achiziţio­nate produse din gamele Gerovital şi Asla­vital. Magazinele Far­mec oferă produse din întreg portofoliul com­­­paniei, din game pre­cum Farmec, Ge­ro­vital, Aslavital, Doina, Nufăr şi Triumf.