O firmă locală a lansat o platformă de marketing online pentru industria de retail după o investiţie iniţială de 150.000 de euro
Autor:
Ioana Nita
20.07.2017
Smarty Feedback, companie locală înfinţată în aprilie anul acesta de soţii Koritar, a lansat în România soluţia numită mySmarty – o platformă de marketing B2C (business to consumer) dedicată comercianţilor pentru gestionarea interacţiunii cu clienţii lor. Gândită de un holding internaţional şi testată pentru prima dată pe piaţa din Israel în urmă cu doi ani, soluţia a necesitat o investiţie iniţială de 150.000 euro pentru intrarea pe piaţa locală.
„Până acum investiţia a fost de peste 150.000 de euro, urmând să mai existe câteva investiţii majore pentru a dezvolta şi mai puternic proiectul şi a-l personaliza şi mai mult pentru nevoile reale ale pieţei digitale româneşti”, a declarat Marius Koritar, fondator şi CEO al Smarty Feedback. El a explicat că „mySmarty” este un concept deţinut de un holding internaţional prezent acum în 6 ţări, departamentul IT care dezvoltă efectiv soluţia fiind localizat în Bulgaria.
„Proiectul a fost in beta-testing aproximativ 2 ani de zile. Piaţa de test a fost Israel, unde am şi reuşit să avem rezultate notabile. Lunile acestea se fac pregătirile necesare pentru lansarea şi în celelalte ţări. La noi se va lansa luna viitoare.“