Compania clujeană Jolidon mai are de două ori mai puţine magazine decât în cel mai bun moment

Autor: Cristina Rosca 24.07.2017

Producătorul şi retailerul local Jolidon mai are circa 64 de magazine, potrivit site-ului propriu. Toate unităţile sunt amplasate în cele mai importante oraşe din România. În cel mai bun moment compania clujeană ajunsese la aproape 90 de unităţi pe piaţa locală şi peste 40 pe pieţele externe din Italia, Franţa sau Ungaria.

Primele tăiate de pe listă au fost în 2009, primul an de criză financiară, unităţile din străinătate. Apoi, a fost restructurată şi reţeaua locală pe parcursul a aproape un deceniu. Compania a închis ultimele unităţi în ultimii ani, după intrarea în insolvenţă. În afară de unităţile proprii, Jolidon are şi distribuţie către mai mulţi parteneri locali şi internaţionali, conform celor mai recente date ale ZF.

Producătorul şi retailerul de lenjerie intimă Jolidon a intrat în insolvenţă la propria cerere în vara lui 2015 şi are astăzi datorii totale de 320 de milioane de lei către aproape 230 de creditori, potrivit tabelului definitiv al cre­an­ţelor publicat de adminis­tratorul judicial al companiei.