Veniturile Orange au crescut în trim. II cu 11%, la 267 milioane de euro

Autor: Adrian Seceleanu 28.07.2017
Compania a depăşit 350.000 de clienţi pe segmentul de servicii de televiziune, după o creştere de 15%.

Veniturile totale ale Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, au urcat în al doilea trimestru cu 10,9%, la 266,8 mil. euro, pe fondul vânzărilor mai mari de telefoane şi tablete, dar şi al evoluţiei pozitive pe segmentul serviciilor de telefonie mobilă şi fixă, conform datelor comunicate de companie. Compania nu oferă date privind veniturile din servicii de comunicaţii (care nu includ veniturile din vânzarea de echipamente), singurul indiciu privind performanţa înregistrată fiind evoluţia venitului mediu lunar per utilizator, care, în perioada analizată a urcat cu 7,2%, la 7,4 euro. Numărul de clienţi ai companiei a scăzut uşor pe segmentul de comunicaţii mobile, dar per ansamblu numărul de utilizatori a urcat pe fondul creşterilor înregistrate pe segmente precum cel de servicii de televiziune prin satelit şi cablu. Traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 4 ori, menţinându-se ritmul de creştere din trimestrul precedent. La 30 iunie 2017, 2,6 milioane de clienţi utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai mulţi com­pa­rativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016. „Această tendinţă cres­cătoare este susţinută de investiţiile con­tinue în reţeaua 4G, atât la nivel de dez­voltare a tehnologiei, cât şi de extindere a acoperirii, Orange devenind primul operator cu acoperire 4G 100% la ni­vel urban”, conform datelor com­paniei.