Brandul de bere Heineken şi-a majorat vânzările cu peste 10% în S1 2017

Autor: Georgiana Mihalache 01.08.2017

Brandul de bere Heineken, din portofoliul producătorului cu acelaşi nume, a înregistrat vânzări cu peste 10% mai mari în România în primul semestru din an, fiind al doilea an consecutiv în care compania înregistrează o creştere de peste două cifre cu brandul său fanion.

Potrivit celui mai recent raport al companiei, România se numără printre cele nouă ţări în care voumele brandului s-au majorat cu peste 10%.

„Europa a avut o creştere bună, avântul din America şi regiunea Asia-Pacific, iar rezultatele s-au îmbună­tăţit în Africa, Orientul Mijlociu şi Europa de Est, în ciuda condiţiilor dificile de piaţă“, a spus Jean-François van Boxmeer, CEO al Heineken, în comunicatul care anunţă rezultatele companiei după primul semestru. Singura referire la România este cea legată de voumele raportate de brandul Heineken.