Producătorul lactatelor Napolact a triplat cu 1,3 mil. euro capacitatea fabricii din Baciu. Galerie FOTO

Autor: Laurentiu Cotu 01.08.2017

Producătorul de lactate FrieslandCampina România, locul patru în industrie, a investit 1,3 mil. euro într-o nouă linie de producţie de brânză telemea în cadrul fabricii din localitatea Baciu, de lângă Cluj-Napoca, cu o capacitate maximă de 350 de tone.

În urma finalizării investiţiei, centrul de producţie pentru brânzeturi FrieslandCampina din Baciu, unde sunt produse trei tipuri de telemea, şi-a triplat capacitatea, potrivit companiei. 

FrieslandCampina România alocă anual 3 mil. euro pentru proiecte ce presupun eficentizarea şi creşterea capacităţilor de producţie în fabricile din Cluj şi Mureş, optimizarea proceselor de fabricaţie şi dezvoltarea de noi produse sub principalul brand din portofoliu, Napolact. FrieslandCampina România a ajuns în prezent la 600 de angajaţi, potrivit directorului general al companiei. FrieslandCampina România este parte a producătorului olandez Royal FrieslandCampina.

Portofoliul companiei FrieslandCampina România cuprinde 8 branduri din zece categorii de produse (Napolact, Frico, Milli, Oke, Campina, Chocomel, Completa şi Dots). Ponderea ce mai mare în portofoliul FrieslandCampina România o au produsele Napolact (54%), Mili (13%) şi Oke (14%).

În cursul anului trecut producătorul de lactate a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina SA consolidând, totodată, raportarea financiară. Ca nivel al ru­lajelor, com­pania este al patru­lea cel mai mare jucă­tor de pe pia­ţa locală a lacta­telor, după Alba­lact, Danone şi Olympus.