Povestea tinerei care vinde gogoşi de peste 2 milioane de euro în România

Autor: Ioana Matei 14.08.2017

Andra Otava a fondat împreună cu Marius Muntean Donuteria, o afacere care vinde gogoşi (doughnuts) cam de genul celor pe care le vedem în filme, în forme diferite, cu mesaje pe cutii cât se poate de actuale - „Be nuts, be donuts“, de pildă - şi cu o prezenţă puternică în reţelele sociale (peste 68.000 de like-uri pe Facebook în iunie, la momentul redactării acestui material).

 Fondată pe 28 martie 2014, în urma unei investiţii iniţiale de aproximativ 100.000 de lei, afacerea celor doi tineri a ajuns în prezent la 17 unităţi şi alte trei erau în curs de deschidere la momentul realizării acestui material (începutul lunii iunie). Dintre acestea, patru sunt proprii, iar celelalte administrate în regim de franciză. Per total, 120 de angajaţi lucrează în cadrul grupului; acesta generează afaceri de 10 milioane de lei (în magazinele proprii, spaţii francizate, centru de producţie), iar planurile pentru anul acesta vizează o dublare.

Citeşte articolul integral pe Business Magazin.