Producătorul italian al Kinder şi Nutella intră puternic pe tv. Berea şi electrocasnicele îi fac concurenţă

Autor: Corina Zamfir 18.08.2017

Dulciurile de la Ferrero, ofertele la electrocasnice, berea şi băuturile răcoritoare au dominat luni seara prime-time-ul televizoarelor pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, cele mai vizibile industrii fiind cea a alimentelor şi băuturilor şi cea farmaceutică, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Din totalul reclamelor difuzate în intervalul orar 20.00-21.00 luni seara, 36 au fost reclame la alimente şi băuturi, urmate de 21 de reclame la produse din industria farma şi retail farma şi 14 pentru industria retail online şi offline.

Astfel, surpriza din prime-time-ul din această săptămână a fost prezenţa producătorului italian Ferrero care şi-a promovat produse precum Kinder felie de lapte, Kinder Chocolate, Kinder Bueno, Kinder Country, Drajeuri Tic Tac, Raffaello, Nutella B-ready.