King Digital testează un nou format de reclamă pentru Nestlé şi Visa, care îţi promite că vei dori mai multe reclame

Autor: Alex Ciutacu 10.09.2017

După 4 ani în care King Digital a evitat să introducă reclame în jocurile video de pe mobil deoarece le-au considerat prea invazive, le testează din nou dar într-un alt format. Analiştii de pe Wall Street consideră că mişcarea va genera profituri de 1 miliard de dolari până în 2010, potrivit Fox Business.

King Digital a început să testeze un nou format de reclamă pentru Nestlé SA, Visa Inc. şi alţi clienţi, în mai multe jocuri de pe mobil, precum „Candy Crush Soda”.

Mişcarea, care a început la scurt timp după ce compania a fost achiziţionată de către Activision Blizzard Inc, reflectă o nouă perspectivă asupra reclamelor din industria de mobile-game.

Compania a ales să renunţe la viziunea care caracteriza reclamele drept un „rău necesar”, şi încearcă integrarea acestora în cadrul jocurilor, ca o experienţă alternativă pe care jucătorii o pot selecta pentru a primi o recompensă.

Schimbarea strategiei a deschis porţile pentru un torent de profituri în industria de mobile-games. Anul acesta, se aşteaptă din partea industriei să genereze un profit de 39.8 miliarde de dolari din reclame, cu 90% mai mult decât profitul de 21.1 miliarde din anul 2015, potrivit App Annie Inc, o aplicaţie din partea unei firme de analiză de date. Aceasta previzualizează că veniturile vor ajunge chiar până la 49 de miliarde de dolari în 2018.

Producătorii de jocuri speră ca „rewarded ads”- conceptul de a accesa o reclamă în schimbul unei recompense- să aibă un impact pozitiv asupra boom-ului din industria de reclame în mobile-games.

Jucătorii care accesează o reclamă primesc, în cadrul jocurilor, vieţi extra sau monedă virtuală valabilă în joc. O campanie recentă derulată de Electronic Arts Inc în cadrul jocului „FIFA Mobile”, dă jucătorilor opţiunea de a cumpăra gratuit caractere virtuale doar dacă aceştia distribuie o reclamă de la Coca Cola, în cadrul sistemului de mesagerie din joc.

Jocurile sunt, în mod special, atractive pentru brandurile mari deoarece sunt extreme de captivante, spune directorul de inovaţie al agenţiei de publicitate Zenith USA, o unitate a Publicis Groupe SA.