Noi măsuri luate de Uber, după ce săptămâna trecută a permis şoferilor să primească bacşiş direct prin aplicaţie

Autor: Dragoş Dinu 27.08.2017

Şoferii Uber pot refuza mai uşor clienţii, este o nouă măsură luată de companie pentru a câştiga tot mai mulţi şoferi, potrivit Mashable.

După ce, săptămâna trecută, Uber a permis şoferilor din Marea Britanie şi din alte 100 de oraşe din SUA şi Canada să primească bacşiş direct prin intermediul aplicaţiei, acum firma face alte noi modificări, în încercarea de a aduce mulţumire în rândul angajaţilor săi, dar şi pentru a câştiga alţii.

Este o măsură luată în avantajul şoferilor, pentru ca aceştia să spună mai uşor „nu” călătorilor pe care nu vor să îi ia.

Şoferii vor fi avertizaţi dacă călătoria durează în jur de 45 de minute sau mai mult, după care aceştia pot alege, dacă refuză sau nu clientul. Această modificare le permite şoferilor să îşi aleagă clienţi în funcţie de durata călătoriei. Astfel, călătoriile scurte nu vor mai avea un impact aşa de mare asupra şoferilor.

Acest lucru are şi un impact negativ, deoarece refuzul ar putea afecta veniturile şoferilor, dar şi ocazia acestora de a beneficia de anumite promoţii.

În plus, Uber adaugă un număr mai mare de „driver destinations”, fapt ce îi va ajuta pe şoferi să se „potrivească” cu clienţii care merg în aceeaşi direcţie cu ei. De asemenea, şoferii pot să stabilească un timp de sosire când îşi hotărăsc locaţia de unde vor prelua clientul, asta le va permite acestora să îşi organizeze mai bine călătoriile.