Clienţii Carrefour Băneasa au patru case unde îşi pot scana şi plăti singuri produsele
Hipermarketul Carrefour Băneasa a implementat din 21 august serviciul pilot „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienţii au posibilitatea de a scana şi plăti singuri, în acelaşi loc, produsele cumpărate.
Zona dedicata noului serviciu „Casa ta – Self Service” este alcatuită din 4 case de marcat tip self check-out si este deservita de un supervizor permanent, care poate oferi informaiţii clienţilor.
După preluarea Billa, grupul Carrefour şi-a consolidat poziţia secundă pe piaţa locală de retail, cu un business cumulat de circa 1,7-1,8 mld. euro, potrivit estimărilor ZF, şi circa 290 de magazine sub mai multe branduri şi formate. De altfel, francezii sunt grupul care acoperă cele mai multe formate din piaţă, de la hipermarketuri (Carrefour) şi supermarketuri (Market) la proximitate urbană (Express şi Express Orange) şi rurală (Contact) şi online. Carrefour are şi un format mixt de discounter şi cash & carry – Supeco - însă acesta este operat de o altă entitate şi de o altă echipă de management, potrivit datelor furnizate anterior.