Nu se mai poate. Un mic producător de bere arată spre practici care limitează concurenţa: distribuţia exclusivă, clauza de nonconcurenţă, achiziţia exclusivă

Autor: Mădălina Dediu Panaete 29.08.2017
Patru companii străine – Ursus Breweries, Heineken România, URBB şi Bergenbier – şi două companii antre­pre­noriale româneşti – Romaqua Group şi European Drinks – au îm­preună 95% din producţia locală de bere.
 
Pentru 5% din piaţă se luptă pro­ducători independenţi precum Albrau Prod din Bacău, Martens Galaţi şi Bermas Suceava şi alţi mici producători, arată datele din ultimul raport al Bermas (simbol bursier BRM).
 
Fabrica din Suceava a Bermas, unde sunt produse mărci precum Suceava, Călimani, Solca şi Bermas, este una dintre puţinele unităţi de producţie a berii care nu au intrat sub umbrela unor grupuri străine.