Auchan, despre dezvoltarea în online: La finalul acestui an vom face primul pas

Autor: Cristina Roşca 30.08.2017

Grupul francez Auchan, cunoscut în piaţă pentru lanţul de hipermarketuri cu acelaşi nume, a intrat în acest an şi pe segmentul magazinelor de proximitate şi supermarketuri şi anunţă acum un nou proiect, online-ul. 

Compania a anunţat şi anterior intrarea în online, însă nu s-a concre­tizat. Acum oficialii grupului Auchan revin în prim-plan cu un proiect în domeniu în 2017.

„Auchan România va evolua către multi­format, iar în acest sens, suntem deschişi în con­tinuare la oportu­nită­ţile care există sau care vor exista pe piaţa din România“, spun ofici­alii de la Auchan. Compania a intrat pe piaţă acum mai bine de un deceniu pe segmentul magazinelor mari, respectiv cel al hipermarketurilor, însă s-a dez­voltat începând cu 2017 şi către alte direcţii, mergând în ritm cu piaţa.