Turcii de la LC Waikiki deschid un magazin în Colosseum Retail Park din Bucureşti

Autor: Cristina Bellu 30.08.2017

Centrul comercial Colosseum Retail Park din zona de nord-vest a Capitalei, dezvoltat de Nova Imo­biliare, a ajuns la un grad de ocupare de 100% prin semnarea unui contract pentru închirierea a 1.300 de metri pătraţi către retailerul turc de îmbrăcăminte LC Waikiki.

Tranzacţia a fost negociată de compania de consultanţă imobiliară JLL, care administrează Colosseum Retail Park din 2011.

În afară de LC Waikiki, parcul de retail a mai atras în ultimele luni încă doi retaileri importanţi: Sport Vision (900 mp) şi Pepco (450 mp), toate cele trei magazine urmând să fie deschise în trimestrul al patrulea al acestui an.

“Colosseum este o destinaţie de shopping şi acest nou contract de închiriere cu LC Waikiki, care vizează deschiderea celui de-al 28-lea magazin din România, confirmă succesul proiectului. Numărul vizitatorilor şi cifrele de afaceri raportate de retaileri au crescut în 2017 pentru al şaselea an consecutiv - Colosseum atrage 3,5 milioane de vizitatori pe an. Aceste cifre au încurajat chiriaşii să deschidă noi magazine în Colosseum Retail Park, care oferă acum un mix de chiriaşi foarte atractiv de fashion, restaurante şi servicii”, a declarat Mihai Dinu, Center Manager JLL.

Cu o suprafaţă totală închiriabilă de 38.500 de metri pă­traţi, Colosseum Re­tail Park a fost inau­gurat în 2011, pe un teren cu o suprafaţă de 62 de hectare, care per­mite şi etape ulterioare de dezvoltare.

Principalii chiriaşi ai Colosseum sunt Carrefour, Altex şi Jysk, şi de asemenea magazine precum Helpnet, Nedelya, Ideal Optic, 5asec, Animax, Inmedio, Arsis, Orange, Iqbox, FanGSM, Otto Broker, Corabia Piticilor şi Pizza Bonita sunt prezente în parcul de retail. Totodată, retailerul de bricolaj Leroy Merlin deţine o unitate în Colosseum Retail Park.