Ingo Nissen, ParkLake Plaza: Mallul e ca un copil mic, acum învaţă să meargă. Abia după doi-trei ani putem spune că devine o destinaţie

Autor: Alina-Elena Vasiliu 04.09.2017

♦ Suma totală investită în ParkLake Plaza, de 185 mil. euro, a fost împărţită în mod egal între dezvoltatorii imobiliari Sonae Sierra şi Caelum Development ♦ Targetul dezvoltatorilor a fost de 10-11 milioane de vizitatori în primul an, iar proprietarii spun că ţinta este realizabilă ♦ Mallul a fost deschis în septembrie 2016.



Dezvoltatorii centrului comercial ParkLake Plaza din Bucureşti vor deschide aproximativ 20 de ma­ga­zine noi în următoarele şase luni, ca­re se vor adăuga celor 222 pe ca­re mallul le are în prezent. La un an de la inaugurare, dez­vol­tatorii spun că centrul co­mercial mai are nevoie de timp pentru a se poziţiona în piaţă şi pentru a se putea compara cu alte malluri cu tradiţie din Bucureşti.

„În ultimele şase luni, numărul de vizitatori a crescut cu 35%. De asemenea, vânzările din luna iulie au fost cu 25% mai mari faţă de luna februarie, în condiţiile în care creşterea în piaţa de retail din Bucureşti a fost mai redusă“, spune Ingo Nissen, managing director în cadrul companiei portugheze Sonae Sierra, unul dintre cei doi dezvoltatori ai ParkLake, din parcul Titan.

La investiţie a luat parte şi dezvoltatorul irlandez Caelum Development. Suma totală investită în proiect, de 185 de milioane de euro, a fost împărţită în mod egal între cei doi dezvoltatori, după cum spune Nissen.