La trei ani de la despărţirea de Romtelecom şi Cosmote, Telekom încă luptă să-şi atingă ţintele

Autor: Adrian Seceleanu 12.09.2017
Telekom a strâns aproape o jumătate de milion de clienţi pentru pachete fix-mobil, însă poziţia de lider pe acest segment de piaţă este revendicată de RCS&RDS.

Telekom România, cel mai mare grup de pe piaţa locală care oferă servicii de comunicaţii fixe şi mobile, se luptă încă să-şi atingă obiectivele enunţate în urmă cu trei ani când a renunţat la brandurile Cosmote şi Romtelecom în favoarea „T“, respectiv să conducă industria locală de telecom către pachetele integrate de servicii şi să devină cel mai mare furnizor de pachete fix-mobil. „Vrem să «cutremurăm» piaţa de comunicaţii. Dorim să ducem piaţa într-o direcţie diferită, către pachete integrate de servicii, pentru că noi putem oferi în România ceea ce nimeni altcineva nu poate. Este un avantaj strategic fantastic. Rivalii noştri oferă doar telefonie mobilă, fără alte servicii fixe la pachet. Ei nu mai au unde să crească“, declara, optimist, în urmă cu trei ani de zile Nikolai Beckers, directorul general de la acea dată al grupului, la eveni­men­tul de lansare a brandului Telekom pe piaţa locală. Rebrandingul a avut costuri totale de aproximativ 15 mil. euro - cea mai scum­pă operaţiune de acest tip de pe piaţa lo­cală. „Avem o viziune clară, să fim ope­ratorul numărul unu de servicii integrate de comunicaţii din România“, spunea Beckers.