Agricola Băcau, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pro­ce­să­rii cărnii, vinde 56% din producţie către retaileri. Magazinele proprii acoperă doar 2% din producţie

Autor: Roana Rotaru 14.09.2017



Grupul Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari jucători din industria cărnii din România, cu afaceri de aproape 151 mil. euro şi 2.895 de salariaţi în 2016, realizează 56% din vânzările de carne de pasăre, salmuri, semipreparte şi ouă prin intermediul lanţurilor de magazine de comerţ modern, doar 2% din producţie comercializându-se prin cele 29 de magazinele proprii, potrivit reprezentanţilor companiei. Anul trecut, grupul Agricola Bacău a produs 41.300 tone de care de pui, 5.100 tone de specialităţi din carne şi salamuri crud-uscate, 2.360 tone de semipreparate şi 64 milioane de ouă, potrivit sursei citate.