Grupul Agricola Bacău merge spre vânzări de 710 mil. lei. „Creştem pentru că mai luăm cotă de piaţă de la ceilalţi“

Autor: Roana Rotaru 15.09.2017
„Vindem 56% din producţie prin lanţurile internaţionale de comerţ modern, 32% prin distribuitori, 10% la export şi 2% prin cele 29 de magazinele proprii“.

Grupul Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pro­ce­sării cărnii, mizează anul acesta pe vân­zări de peste 710 mil. lei (circa 158 mil. euro), un avans pe care Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău, îl pune pe seama creşterii cotei de piaţă. Producătorul de carne de pasăre, mezeluri, semipreparate şi ouă spune că are o cotă de piaţă, ca volum, de 18% la carnea de pasăre, 23% la semi­pre­pa­rate şi 4% la ouă. În ceea ce priveşte mezelurile, grupul Agricola are o cotă de piaţă de 20%, ca valoare, la salamurile crud-uscate şi o cotă de piaţă de 50% la salamul de Sibiu, tot ca va­­loare, potrivit reprezentanţilor companiei.