Antreprenorul care deţine franciza magazinelor de jucării Maxi Toys merge spre vânzări de 25 mil. lei. „Ne dorim să creştem organic într-o piaţă în schimbare“.

Autor: Georgiana Mihalache 25.09.2017

Nicoro Trading, o companie înfiinţată în Bucureşti în urmă cu 23 de ani, distribuie jucării la nivel naţional în hiper­mar­keturi, benzinării, librării, dar şi în cele nouă magazine pro­prii sub brandul Maxi Toys, iar anul trecut vânzările com­paniei au ajuns la 20 mil. lei.  Pentru acest an compania estimează un avans de 25% al vânzărilor, la 25 mil. lei.

 „Ne dorim să creştem organic într-o piaţă care se află într-o continuă schimbare. Consumatorul nostru final, copiii, nu joacă după regulile adulţilor în materie de decizii. Ei vor noutate, calitate şi să fie antrenaţi într-o lume a imaginaţiei care să îi provoace constant. Din 2014, Nicoro Trading a obţi­nut licenţa de master frachising pentru România, Ungaria, Moldova, Bulgaria şi Serbia a lanţului de magazine Maxi Toys, aparţinând grupului belgian Blokker“, a spus pentru ZF Mihai Frangulea, director general şi fondatorul Nicoro.