Nemţii de la dm drogerie markt au ajuns la 91 de magazine şi la afaceri de peste 250 mil. lei

Autor: Cristina Roşca 25.09.2017

Grupul german dm drogerie markt a ajuns pe piaţa locală la 91 de magazine de cosmetice şi produse de îngrijire personală şi a locuinţei, cu şapte mai multe decât în urmă cu un an, respectiv la 30 septembrie 2016, când se încheie anul financiar al companiei. Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunseseră pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993.

Pe piaţa locală dm drogerie markt s-a extins constant cu 7-10 unităţi noi pe an, ajungând la 91 de unităţi în prezent, potrivit datelor publice pe site-ul propriu. Reţeaua a intrat pe piaţa din Romania în 2007, în plin boom economic şi a acoperit oraşele mari şi medii din ţară. Retailerul a intrat cu un magazin în Timişoara, pentru ca ulterior să se extindă în restul ţării. Compania spunea anterior însă că merge înainte cu expansiunea spre pragul de 100 de unităţi.