Mariana Wencz revine pe piaţa farma cu brandul de suplimente alimentare Minunino

Autor: Georgiana Mihalache 25.09.2017

Mariana Wencz, care a lucrat 25 de ani în industria farma, a intrat în 2015 pe piaţa suplimentelor alimentare cu brandul Minunino, sub care intră 25 de produse pentru copii şi adulţi, de la siropuri şi tablete pentru tuse până la drajeuri pentru rău de mişcare.

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 3,1 mil. lei, fiind şi primul an complet de activitate, iar planurile pentru anul acesta vizează un avans de  40% al businessului, până la peste 4,5 mil. lei (1 mil. euro).

„Povestea de business a început acum trei ani, în 2014, în contextul în care piaţa farmaceutică trecea printr-o transformare, eu lucrez în piaţă de 25 de ani. Pentru mine a fost momentul de cotitură în ce priveşte schimbarea de statut şi de direcţie pentru că mi-am propus să demonstrez că pot porni un business de la zero. De obicei, în start-up-uri nu găseşti finanţatori, băncile aşteaptă să livrezi profit, să fii pe creştere, să ai indicatori buni. A fost o provocare să reuşesc să intru în piaţă cu un portofoliu nou, un business nou, un produs nou“, a spus pentru ZF Mariana Wencz.

Investiţia iniţială a fost de 500.000 de euro, din fonduri proprii, dar şi din bani de la bănci, iar în prezent este în discuţii cu doi investitori din străinătate pentru un parteneriat, în şase luni urmând să definitiveze acordul, însă nici investitorii antreprenori privaţi nu sunt excluşi.