Jidvei, cel mai mare producător de vin din România, şi-a lansat magazin online. Director general adjunct: „Ne aşteptăm ca online-ul să ajungă la o pondere de 5-6% în primul an pentru gamele exclusiviste”

Autor: Roana Rotaru 25.09.2017

Jidvei, cel mai mare producător de vin din România după cifra de afaceri obţinută în 2016, a deschis luna aceasta un magazin online pentru gamele exclusiviste Owner’s Choice şi Mysterium, un magazin cu care managementul Jidvei speră să acopere 5-6% din vânzările totale din gamele de top, în primul an de funcţionare .

„Domeniul vinurilor a fost mai lent în adopţia comerţului online, însă s-a înregistrat o creştere semnificativă a acestuia – conform unor studii, comerţul online cu vinuri a ajuns să reprezinte 4% din totalul vânzărilor la nivel global. Având în vedere faptul că vindem doar vinuri din gamele noastre de top, nu putem vorbi de ponderea online-ului din total business, însă dacă ne raportăm la vânzările corespunzătoare gamelorrespective, ne aşteptăm ca online-ul să ajungă la o pondere de 5-6% în primul an”, a spus Maria Necşulescu, director general adjunct Jidvei.

Vinurile comercializate în magazinul online erau disponibile până acum doar în HoReCa şi în magazinele de specialitate, potrivit reprezentanţilor companiei.

Grupul Jidvei deţine 2.500 de hectare de vie şi crame situate la Jidvei, Tăuni, Blaj şi Bălcaciu, potrivit reprezentanţilor companiei.

Jidvei a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri 151 mil. lei, înregistrând un profit net 13,9 mil. lei , rezultate obţinute cu ajutorul a 169 salariaţi, potrivit datelor publice.

Producţia de vin a României a fost de aproape 3,3 mil. hectolitri anul trecut. Principalii competitori ai companiei sunt Cotnari, Cramele Recaş, Zarea şi alţii.