Noul şef al Vodafone România îşi anunţă priorităţile: big data, expansiunea pe fix şi digitalizarea

Autor: Adrian Seceleanu 25.09.2017

Utilizarea tehnologiilor big data pentru a livra servicii adaptate cerinţelor clienţilor, expansiunea pe servicii fixe - inclusiv prin vânzarea de servicii de televiziune, şi digitalizarea sunt cele trei priorităţi pe care Murielle Lorilloux le va avea în mandatul de la vârful Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.

“Cele trei priorităţi principale pe care le voi avea sunt: big data, extinderea serviciilor şi către gospodării, să fim mai relevanţi şi pentru familii şi digitalizarea”, a spus Lorilloux în cadrul unei întâlniri cu media.

“În ce priveşte big data - cred că intrarea în segmentul de <<deep analytics>> ne va ajuta să avem oferte şi mai relevante pentru clienţi. Cred că nu poţi considera că un client este ca celălalt, fiecare are cerinţe specifice şi trebuie să îi propunem oferte cât mai relevante, să încercăm să anticipăm ce îşi doreşte. Dorim să ne extindem şi în gospodării.

Sigur că suntem deja acolo prin serviciile mobile, dar trebuie să ne extindem, să fim mai relevanţi nu doar pentru utilizatori individuali ci şi pentru familii. Digitalizarea este de asemenea o prioritate - cred că suntem doar la începutul unei revoluţii digitale”, a explicat noul CEO al Vodafone.

Întrebată cum are în plan Vodafone să intre pe segmentul fix - prin construcţia unei reţele proprii sau prin contracte de partajare a reţelei cu alţi jucători, Lorilloux a spus că operatorul îşi “evaluează” opţiunile în acest moment.

Avem multe active foarte bune pe care trebuie să le utilizăm cât mai bine, a insistat Murielle Lorilloux, adăugând apoi şi că va pune accent pe execuţie. “E important să avem o execuţie foarte bună, pentru că piaţa este foarte sofisticată şi competitivă, trebuie să dăm tonul pe piaţă cele 3 priorităţi menţionate.”