Producţia brandului de apă minerală Zizin a crescut cu 20% în S1 2017. Am investit mai mult în acest brand şi am renunţat la contractele de marcă proprie

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.09.2017

Apemin ZIZIN, unul dintre cei mai mari zece îmbuteliatori de apă minerală naturală, a avut în primul semestru o producţie mai mică cu 8% faţă de perioada similară a anului trecut pe fondul renunţării de către companie la o parte dintre contracte pentru realizare de mărci proprii pentru reţelele de magazine.

Pe de altă parte, brandul companiei – ZIZIN – a avut o evoluţie pozitivă din punctul de vedere al producţiei realizate, conform informaţiilor furnizate de producătorul din Braşov.

„În prima jumătate a acestui an am înregistrat o creştere de 20% a producţiei realizate pentru brandul ZIZIN şi o scădere de 8% raportat la totalul producţiei realizate. Din dorinţa de a ne concentra toate eforturile pe brandul ZIZIN, în acest an am renunţat la o bună parte din contractele de marcă proprie“, a declarat Laura Lazăr, CEO Apemin ZIZIN, companie cu o cifră de afaceri de 55 milioane de lei anul trecut. Mărcile private au ajuns chiar şi la mai mult de jumătate din vânzările anuale ale companiei, conform datelor furnizate anterior de reprezentanţii îmbuteliatorului. Compania s-a concentrat în ultimii ani pe creşterea brandului ZIZIN pe care l-a susţinut prin campanii de promovare şi campanii promoţionale.