P & G, Unilever, Henkel şi L’Oréal domină vânzările de şampon, o piaţă de 73 de milioane de euro

Autor: Cristina Roşca 27.09.2017
Românii cheltuie anual 73 de milioa­ne de euro pe şampon o piaţă dominată clar de multinaţionale precum P & G, Unilever, Henkel sau L’Oréal, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. Şamponul este de altfel unul dintre produsele de îngrijire cu cea mai bună penetrare din piaţă, de circa 93%, semn că este folosit atât de per­soa­nele din mediul urban cât şi de cele din mediul rural. Pe de altă parte, celelalte seg­men­te de pe pia­ţa de îngri­jire a părului, respectiv bal­samul de păr, măştile sau pro­dusele pen­tru styling, au o rată de penetrare de doar 30%, semn că există poten­ţial de creştere.