Un fost director de marketing al Marlboro a adus în România un concept de HoReCa din Rusia

Autor: Cristina Roşca 02.10.2017

►Conceptul CulinaryOn a pornit în Rusia acum cinci ani şi include mai multe studiouri pentru gătit, alături de săli de conferinţe.



Alessio Lewithin şi-a construit cariera în industria ţigărilor, însă recent a decis să lanseze în România primul său proiect antreprenorial, sub brandul CulinaryOn, prima unitate urmând a fi deschisă la începutul lunii octombrie în zona Aurel Vlaicu - Pipera. El locuieşte în România de şase ani.

„CulinaryOn, un concept ce a pornit din Rusia în 2012, este un business fondat de trei parteneri – Giulio D’Erme, Alex Blanc şi Vladimir Sadovina – foşti corporatişti pasionaţi de zona de food“, explică el. Primul CulinaryOn a apărut în 2012 în Moscova, înainte de izbucnirea crizei actuale. „Rusia este o piaţă complexă şi scumpă, aşa că suc­ce­sul a venit rapid.“ Antre­pre­norii au pornit cu o unitate cu două stu­diouri mici, apoi s-au extins la patru în cel de-al doilea an de func­ţio­nare şi ulterior au ajuns la cinci studiouri în anul trei. În aceste stu­dio­uri se orga­ni­zează master­clas­suri pen­tru gătit.

Tot în cadrul concep­tu­lui există şi săli de con­ferinţe, astfel că la Mos­co­va au pornit cu o sală de conferinţe, apoi au ajuns la două. A venit apoi şi cel de-al doilea CulinaryOn în acelaşi oraş.