Compania MAM Bricolaj mizează anul acesta pe afaceri de 5 mil. euro din comerţul cu materiale şi accesorii pentru mobilier

Autor: Roana Rotaru 02.10.2017

MAM Bricolaj, furnizor de materiale şi accesorii pentru mobilier, mizează anul acesta pe afaceri de 5 mil. euro, în creştere cu 35% faţă de anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei. MAM Bricolaj deţine două magazine fizice, un magazin online, iar de la începutul acestui an compania s-a listat cu produsele sale pe e-Mag.

„Estimările pentru 2017 sunt de o creştere de până la 5 milioane de euro. Evoluţia pozitivă se datorează vânzărilor de locuinţe noi, ce a impulsionat şi vânzarea de materiale pentru mobilier”, se arată în comunicatul emis de reprezentanţii companiei.

Valoarea medie a bonului de cumpărături este de 250 lei, clienţii MAM Bricolaj venind din trei segmente principale: meseriaşi independenţi, firme mici de mobilă şi persoane care lucrează mobilă din pasiune, potrivit reprezentanţilor companiei. MAM Bricolaj are circa 15.000 de clienţi pe lună, potrivit sursei citate.

În următorii doi ani, compania vizează extinderea în Bucureşti, unde fondatorul Cristian Găvan plănuieşte să mai deschidă alte două magazine proprii. Pe termen mediu şi lung, antreprenorul ia în calcul şi extinderea la nivel naţional, în oraşe precum Cluj, Iaşi sau Timişoara.

MAM Bricolaj a încheiat anul 2016 cu afaceri de 3,7 mil. euro în 2016 şi a înregistrat o creştere de 25% a cifrei de afaceri în primul semestru din 2017, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit reprezentanţilor companiei. MAM Bricolaj are în prezent 60 de angajaţi.