Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact: In România nu avem o tradiţie de a face branză sofisticată, ca în Franţa sau Italia, dar noi avem o înclinaţie spre simplitate

Autor: Roxana Rosu 04.10.2017

Albalact este un brand de 140 de ani şi sper să fie la fel de românesc şi peste 100 de ani. Vrem să atragem cât mai mulţi tineri spre produsele nostre, a spus Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact la conferinţa Branduri Româneşti.

De exemplu untul Albalact există  în România de mulţi ani, din 1971, pachetul nu se incadrează în toate normele de packaging actuale, dar e cel mai vândut. Am încercat să modificăm un pic designul, dar reacţia consumatorilor nu a fost bună, au crezut că am schimbat reţeta. Aşa că am revenit la designul vechi.

Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 mil euro pe an.

Noi lucrăm cu o agenţie pe marketing. Nu putem face totul inhouse, ne-ar trebui prea mulţi oameni .