Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go: Bat multe companii la uşă, să cumpere businessul sau brandul, dar nu am făcut o evaluare

Autor: Roxana Rosu 04.10.2017

Un brand este ceea am simţit eu dimineaţă, când am deschis un coffee drive in Mogoşoaia, şi 40 din primii 50 de clienţi ştiau de 5 to go. Asta e un brand, ce am construit în 5 ani. Sunt branduri la care e greu să le pui o valoare. Noi putem mult suflet în ele, toţi micii antreprenori români, a spus Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go.

Brandurile se dezvoltă mai rapid acum, e mai uşor. Noi facem 3 ani de la lansare. Nu am inventat noi cafeaua, nici modul de a-l vinde to go, dar am adus produse inedite.

Am făcut şi un pub, un brand de 20 de ani, un reper deja în Bucureşti.

La 5 to go s-a făcut ca la carte. Eu am desenat logo, sunt designer.