Feliciu Paraschiv, Director General, Paco Supermarkets: Daţi-mi un milion de euro şi vă fac un brand în şase luni

Autor: Roxana Rosu 04.10.2017

Un brand nu poate exista fără notorietate. Poate fi cunoscut într-un oraş, o ţară sau în multe ţări. Este dependent de piaţa pe care este prezent,a spus Feliciu Paraschiv, Director General, Paco Supermarkets.

Paco vine de la Paraschiv Company. Un brand înseamnă bani, cifre, ore de muncă. Ne-am obişnuit să ne uităm la brand doar cu sufletul, cu inima, dar în spate sunt bani. Daţi-mi un milion de  euro şi vă fac un brand în şase luni. Un brand este despre un produs şi poveste. Pe orice piaţă poate să apară un brand în câteva luni.Nu există brand fără poveste.

Profi ne-a ofertat de câteva ori. Orice brand are un preţ şi este de vânzare.

Putem merge cu brandul pe alte pieţe, este replicabil..Chiar am avut o discuţie în Braşov. Deocamdată ne concentrăm pe Vrancea, vrem să ne consolidăm şi să ne dezvoltăm concentric. Ducem lupte de gherilă pe plan local. Stăm bine acum, şi ca notorietate şi cotă de piaţă.