Consiliul Concurenţei: Operatorii de telecom pun piedici clienţilor care vor să renunţe la serviciile din pachetele fix-mobil
Autor:
Adrian Seceleanu
05.10.2017
Operatorii de telecomunicaţii le prezintă clienţilor puţine informaţii despre procedurile de urmat în cazul în care doresc să renunţe la un serviciu din pachetele fix-mobil şi le limitează drastic posibilităţile de a cere şi obţine date în legătură cu acest proces, iar condiţiile de reziliere sunt în unele cazuri atât de dure încât utilizatorii sunt descurajaţi să se mute la un alt furnizor, conform unui raport realizat de Consiliului Concurenţei în urma unei analize care a vizat acest sector.
„Procesul de dezabonare a utilizatorilor de servicii multiplay (televiziune, internet fix şi telefonie mobilă) este foarte complicat, începând cu contactarea furnizorului, până la concretizarea şi soluţionarea cererii”, conform concluziilor formulate de inspectorii Consiliului, care au şi transmis către ANPC o serie de prevederi din contractele operatorilor de telecom pe care le consideră potenţial abuzive.